Metin2 Kliens Szerkesztés és Szerver Készités 
 by : MyShadow
Metin2 Szerkesztés
MENÜ

Sziasztok!

 

Azt gondoltam hogy leirom nektek Kliens Szerkesztést

Saját Leirással

Remélem tetszeni fog

 

Hogy kell átnevezni mndenhol a kliensünket!

Először megnyitjuk a locale.py fájlt ha van használj notepad++ ha nincs megteszi a jegyzettömb is
Az elsősorban az APP_TITLE _ "A kliensed neve" ezt átírod akkor az asztalon lévő név megváltozik!
A második a serverek fölött megjelenő név ezt úgy lehet megváltoztatni, hogy a kliensednek van egy olyan mappája, hogy locale utána lépj a de mappába ott a locale_interface be és
közép felé találhatsz egy  LOGIN_SELECT_TITLE    "               "

írjátok át a tiétekre kliens név és aki készítette !!!
A harmadik egyben utolsó a legegyszerűbb a mappa átnevezése reméllem tudjátok

 

Hogy kell képet cserélni a kliensünkbe!

 

Először a login kép csere megnyitod a locale mappát ott a de mappát

(vagy ha us akkor azt)
azon belül az ui mappát abban van hogy,
loginrákattintasz megnézed a mértét utánna keresel eggy képet ami neked tetszik és beteszed !

 

 

Az NPC nevének a szinének megváltoztatása!


Kibontod a root.eix/.epk fájlt vagy ha balck longjuból dolgozol elég megy nyitni a colorinfo.py-t a színek rgb kódjaihoz használd a:  http://www.tayloredmktg.com/rgb/ weboldalt

ha kicsomagoltad ments és vissza csomagolod!
CHR_NAME_RGB_NPC = (122, 231, 93)

Ilyen sorban pl az NPC színét írhatod át

és késsz is!

 

hogyan is kell magyarositani!

 

 

Keresd ki a kliensedben a locale mappát ott a de…

Ez után keress egy olyan fájt, hogy locala_game…

Itt magyarosíthatsz, de csak a bal oldali listát!

és még sok mást is be tudsz álitani itt

hát ennyi!

 

hogyan kell az NPC testének megvátoztatása


A pack mappából szét szegyűk megint az etc fájlokat.

Amikor kicsomagoltuk megkeressed a soruce abban a ymir work mappát és abban az ui mappát.

Abból megint a windows.dss fájlt át konvertáljuk. jgp formátumba.

Megnyissuk, és szerkesszük.

Ha készen vagy vele visszakonvertálod dss fájlba, felülírod.

Visszacsomagolod az etc fájlokat, azt is felül írod a pack mappában.

és késsz is!

 

 

A Szervernevének megváltoztatása

Megkeresed a pack mappában a root fájlt és a serverinfo.py-t megnyitod (ha nincs root a packban akkor a kliensed mappájában keresd meg a serverinfot.py-t…)

És ezt találod benne:

1 : { "name" : "(Szervered neve)", "channel" : SERVER01_CHANNEL_DICT, },

"(szervered neve)" < 3.

és késsz is van!

 

CH-k  a Szerveredre!

 

Kliensed mappájában megkeresed a  serverinfo.py  fájlt. ha nincs ott bonsd ki a root fájlokat
Megnyitod vagy társítod jegyzettömbbel.

keresd meg ezt a részt. :

REGION_DICT = {
0 : {
1 : { "name" : "(Kliensben megjelenő szerver neve)", "channel" : SERVER01_CHANNEL_DICT, },

Ha megvan, nyomsz a sor végén eggy ENTER-t

És bemásolod az alsó sort, hogy így nézzen ki, valamint az alsó sor elején az 1 :-et átíród 2 : -re

REGION_DICT = {
0 : {
1 : { "name" : "(Kliensben megjelenő szerver neve)", "channel" : SERVER01_CHANNEL_DICT, },
2 : { "name" : "(Kliensben megjelenő szerver neve)", "channel" : SERVER01_CHANNEL_DICT, },

és késsz is!

 

 

lovagolhato álatok a kliensben!


1. lépésben töltsük le a fájlt.

2.lépésben Kicsomagoljuk és a benne levő npc fájlokat bemásoljuk a kliens pack mappájába.

3. lépésben visszacsomagolod és lászanak a meglogolhato álatok

és késsz!

 

hát ennyi reméllem testzett és segitettem !

Sziasztok! By.:MyShadow

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Menü

Szavazás

milyen az oldal?
GAGYI
nagyon rossz
JO
Asztali nézet