Sziasztok!
Azt gondoltam hogy leirom nektek Kliens Szerkesztést
Saját Leirással
Remélem tetszeni fog
Hogy kell átnevezni mndenhol a kliensünket!
Először megnyitjuk a locale.py fájlt ha van használj notepad++ ha nincs megteszi a jegyzettömb is
Az elsősorban az APP_TITLE _ "A kliensed neve" ezt átírod akkor az asztalon lévő név megváltozik!
A második a serverek fölött megjelenő név ezt úgy lehet megváltoztatni, hogy a kliensednek van egy olyan mappája, hogy locale utána lépj a de mappába ott a locale_interface be és
közép felé találhatsz egy LOGIN_SELECT_TITLE " "
írjátok át a tiétekre kliens név és aki készítette !!!
A harmadik egyben utolsó a legegyszerűbb a mappa átnevezése reméllem tudjátok
Hogy kell képet cserélni a kliensünkbe!
Először a login kép csere megnyitod a locale mappát ott a de mappát
(vagy ha us akkor azt)
azon belül az ui mappát abban van hogy,loginrákattintasz megnézed a mértét utánna keresel eggy képet ami neked tetszik és beteszed !
Az NPC nevének a szinének megváltoztatása!
Kibontod a root.eix/.epk fájlt vagy ha balck longjuból dolgozol elég megy nyitni a colorinfo.py-t a színek rgb kódjaihoz használd a: http://www.tayloredmktg.com/rgb/ weboldalt
ha kicsomagoltad ments és vissza csomagolod!
CHR_NAME_RGB_NPC = (122, 231, 93)
Ilyen sorban pl az NPC színét írhatod át
és késsz is!
hogyan is kell magyarositani!
Keresd ki a kliensedben a locale mappát ott a de…
Ez után keress egy olyan fájt, hogy locala_game…
Itt magyarosíthatsz, de csak a bal oldali listát!
és még sok mást is be tudsz álitani itt
hát ennyi!
hogyan kell az NPC testének megvátoztatása
A pack mappából szét szegyűk megint az etc fájlokat.
Amikor kicsomagoltuk megkeressed a soruce abban a ymir work mappát és abban az ui mappát.
Abból megint a windows.dss fájlt át konvertáljuk. jgp formátumba.
Megnyissuk, és szerkesszük.
Ha készen vagy vele visszakonvertálod dss fájlba, felülírod.
Visszacsomagolod az etc fájlokat, azt is felül írod a pack mappában.
és késsz is!
A Szervernevének megváltoztatása
Megkeresed a pack mappában a root fájlt és a serverinfo.py-t megnyitod (ha nincs root a packban akkor a kliensed mappájában keresd meg a serverinfot.py-t…)
És ezt találod benne:
1 : { "name" : "(Szervered neve)", "channel" : SERVER01_CHANNEL_DICT, },
"(szervered neve)" < 3.
és késsz is van!
CH-k a Szerveredre!
Kliensed mappájában megkeresed a serverinfo.py fájlt. ha nincs ott bonsd ki a root fájlokat
Megnyitod vagy társítod jegyzettömbbel.
keresd meg ezt a részt. :
REGION_DICT = {
0 : {
1 : { "name" : "(Kliensben megjelenő szerver neve)", "channel" : SERVER01_CHANNEL_DICT, },
Ha megvan, nyomsz a sor végén eggy ENTER-t
És bemásolod az alsó sort, hogy így nézzen ki, valamint az alsó sor elején az 1 :-et átíród 2 : -re
REGION_DICT = {
0 : {
1 : { "name" : "(Kliensben megjelenő szerver neve)", "channel" : SERVER01_CHANNEL_DICT, },
2 : { "name" : "(Kliensben megjelenő szerver neve)", "channel" : SERVER01_CHANNEL_DICT, },
és késsz is!
lovagolhato álatok a kliensben!
1. lépésben töltsük le a fájlt.
2.lépésben Kicsomagoljuk és a benne levő npc fájlokat bemásoljuk a kliens pack mappájába.
3. lépésben visszacsomagolod és lászanak a meglogolhato álatok
és késsz!
hát ennyi reméllem testzett és segitettem !
Sziasztok! By.:MyShadow
Szavazás